Welcome to Funny Games

Play top FREE games daily
Register Now
crazy:)
Last Activity:
Jan 8, 2012
Joined:
Jun 30, 2008
Messages:
28
Likes Received:
0
Trophy Points:
6
Location:
DontTripasss
Occupation:
MommyToBe(:

Share This Page

crazy:)

[[Fuck.You]], from DontTripasss

crazy:) was last seen:
Jan 8, 2012
    1. chapina
      chapina
      crazzzzyyy!!!! what up girly?! how you been?!?!
    2. gamer20155
      gamer20155
      Nice.

      Im proud (: xD
    3. gamer20155
      gamer20155
      I've been straight u?

      Hows the baby?
    4. gamer20155
    5. chapina
      chapina
      I thought so haha
      Well I'm happy for you girly :) He better take care of you, and the baby. porque si no I'll hunt him down ma self. haha
    6. chapina
      chapina
      Okay good. wouldnt want you droping out
      that's good too, how old is he?
      Good im glad you wouldn't, i dn like it when people do.
      so you really like him hu?
    7. chapina
      chapina
      oooh i see haha
      you are welcome ^^
      yeah i agree haha
      I hope so girly because a baby, questa mucho tiempo, and then you have school, I don' want you to drop out hun. and that daddy better get a job because he will need it for the expencess that the cute little guy/girl will bring
      i hope so girly, that's a big step in life, especialy for you know someone our age. You need to prepare your self chica. and you know im just glad you didnt get an ...well you know the A word....you know what im talking about right?
    8. chapina
      chapina
      :O!!!! WHAT?!?!?!?!?!?!?!?!?!
      when did this happen? nevermind dont answer that haha.
      well ummm if its good news for you then congreats....but you know i haz a diff. opinion to it ...in a way. but *hugs* happeh if ur happeh
    9. chapina
      chapina
      obviamente girly :P
      its ok chica
      im glad ur great ^^
      good news i'm hopeing =)
    10. chapina
      chapina
      OMG!!!! UR ON!!!!:O girly!!!*hugs* how are you??? how you been??? me miss you!
    11. gamer20155
      gamer20155
      nahhh Im not too sure But I think its valid in some parts of Europe and in the U.S cuz I studied that shit in the 8th grade But it's not too clear right now
    12. gamer20155
      gamer20155
      .. U shuld jus go to college in mexico it's cheaper
    13. gamer20155
      gamer20155
      lol so are u still in school... or?
    14. ctsvguy
      ctsvguy
      duuuuuuuh
    15. ctsvguy
      ctsvguy
      fucking.....
    16. gamer20155
      gamer20155
      lmao wow, I think you need to do some suckin up and be a man! xD jk jk jk!
      you'll be ok crazy dont worry
    17. gamer20155
    18. gamer20155
      gamer20155
      pregnancy pains??
    19. ctsvguy
      ctsvguy
      i think you know what i mean
    20. Estai
      Estai
      You're very much welcome (=
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    DontTripasss
    Occupation:
    MommyToBe(:
    &TheeBaddestttBitch;

    Group Memberships

    crazy:) does not belong to any groups.

    Signature

    Lmao. "Monkeys"
    Ahahaha c:)