Welcome to Funny Games

Play top FREE games daily
Register Now

History!!

Discussion in 'Homework Help' started by MidnaAllnatural, Nov 26, 2012.

  1. i need the entire history of the israel palestine conflict now!
     
  2. Ddestoryerofworlds2

    Ddestoryerofworlds2 The Damn Alpha Man

    69
    11
    8
    Dude.

    That one has been going on, since the dawn of time.

    Ironically the source comes in the Bible.

    For before Abraham had Isaac (His first, true Hebrew Son.)

    When his wife was not making babies, he decided to have sex with his wife main servant. She got pregnant. And Abe's wife casted her out (THeir tradition for such things.)

    That said servant lived. As well as her son. Ishmael. Ishmael, became the founding father of the Palestine people, as Isaac kept Abe's traditional Hebrew tribe going.

    Edit:

    Yeah, literally, the two tribes Abe made. Hence the story, I guess.
     
  3. The Sims

    The Sims I aint a game >.

    167
    20
    18
    Now I am so certain if you checked on google, it would tell you how it all started etc (I aint trying to be funny)

    I do know it all boils down to religion, and they are fighting for a lost cause (something which happened too many years ago)

    I think they should just all sit the fuck down and stop being at each others throats. Imagine a world without fighting, wouldn't it be awesome ♥♥♥
     
  4. Sicu

    Sicu Here on Random Times

    573
    20
    18
    Well he is actually funny with this topic :roftl:.
     
  5. Wow... I'm sure ya googled it or something already.... But it's kinda a dumb move to post it on this site if you need it "Now" :p
     
  6. hollowstorm

    hollowstorm Overlord

    200
    9
    18
    Better Google that shit fast :p
     
  7. A- On the project mother******
     
  8. hollowstorm

    hollowstorm Overlord

    200
    9
    18
    Good job dude :p
     
  9. ya i only needed to know things since 1947 yay!
     
    AngelOfLight likes this.
  10. AyKay69

    AyKay69 ザ・ワールド

    47
    2
    8
    I like how this was started on November of last year and it wasn't u til January 2013 that people started responding. A little late, no?
     

Share This Page