Welcome to Funny Games

Play top FREE games daily
Register Now

which is bet Animal crossing CFor Havest moon TOT

Discussion in 'Nintendo Wii' started by aperson33, Jun 12, 2009.

1. aperson33

aperson33 n00b

1
    0
    1
    :rcain:I think they are both challenging but, Animal crossing goes on to year 2035 (not lying i have it) so it gets boring but still fun. And Harvest moon goes on until you win, but still fun. :roftl::thumb:

reply if you think which is better

2. Tehman

Tehman [Heart o' Gold]

236
    3
    18
    Harvest Moon wins in my opinion. That series was always lots of fun. no matter what system it was or is played on. Never really enjoyed Animal Crossing.

3. DAWillie

DAWillie n00b

1
    0
    1
    Labrador Information

Hallo!
    Ich bin neu hier Leider spreche ich nur die deutsche Sprache Ich hoffe das mich hier jemand verstehen kann Ich bin auf der Suche nach einem Hundehalter die genau wie ich so begeistert von den Retrievern (vor allem die Goldenen :))

Ich habe viele Informationen ├╝ber diese tollen Hunde gefunden Zum Beispiel hier kann man alles ueber die Retriever erfahren Von Geschichte bis zur Rassenbeschreibung

Guck einfach auf dieser gabrielashunde12 jimdo com/2009/10/20/der-retriever/]Golden Retriever Seite Hier kannst Du alles finden

Ich wuerde mich unheimlich, wenn es jemand hilft sich fuer einen Golden Retriever zu entscheiden

bis bald

Doris

4. Neon Goddess

Neon Goddess Bring me some brains!

145
    7
    18
    Definitely Harvest Moon. Idk,it's just more fun than Animal Crossing.

Share This Page